r u b r i k

hejhej,
kom nyss hem från borlänge typ.
först hade vi idrott imorse, sen vare biologi & sen svenska.
slutade vid 1, så då tog jag&alex bussen till kupolen.
hahahha och på bussen vare nån som gick och kontrolera att alla hade betalt,
och när han kom till alex så sov hon, han bah ursäkta men får jag se din busssak, hon bah; öhm va? a visst,
sen när han gick börja vi as garva! haha fyyfan va roligt de va.
sen hände de nått mer kul men kommer inte ihåg va de va! ;o
hhaah sjukt roligt hade vi de iaf :)
köpte en sjal och ett par byxor. alex köpte en tjocktröja & en jacka.
men nu ska jag gö mig klar och sen soova, haha så jävla trött! :)
& imon kommer min älskling hem! :D:D:D
så ska nog träffa henne och sen blir de kanske träning.. :)
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0