tröttt&hungrig :(

gooomorgon alla ni som är vakna, haha säkert ingen.
men aja jag är iaf de för om typ 40 minuter ska vi åka.
fast ligger fortfarande i sängen, ska ju bara äta och klä på mig & de går ju ganska fort.
pallar inte fixa mig nånting :)
tror inte ebba följer med eftersom vi ska åka snart å så.
men hon kanske kommer sen om jag har tuuur :d
haha

de va nån som fråga om ebba hade tagit bort sin blogg,
och nej de har hon inte, men förut hände de nå cpe med blogg.se
så dom flesta bloggarna försvann, men sen kom dom tillbaka men inte hennes
så hon har en ny nu :)
eftersom du va anonym så känner du säkert henne och har säkert henne på fb,
så du skullle kunnat kollat där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0