aaaj mitt huvud! :'(

kom nyss hem från ebba, så jävla ont i mitt huvud!
men de va iallfall ruuligt å träffa henne! :d
vi kolla på nån film och sen följde hon med mej en bit hem :)
nu ska jag inte gö nått trorja?
typ lägga mej och kolla på film kanske..
kul en lördag, men pallar inte gö ¨nått annat när jag mår såhär.
mådde typ bra när jag va med ebba, men sen när jag kommer hem och sätter mej börjar jag må dåligt! :(
aja,  pusssssssssss

 hihi, en liten söt bild från 6:an när vi hade tagit elonas och typ tyras mössor så dom sa till en lärare, hahaha och de roliga va att dom va seriösa! xd


Kommentarer
Postat av: Jonnie

helgen har varit bra eller ? :)

2010-09-05 @ 08:31:48
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: elona

bara för att vi var så hääääääääääääär seriösa din bög:D<33

2010-09-05 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0