detta fält måste fyllas i :)

hejhej,
kom nyss hem.
efter skolan gick jag hem till syster,
va där ett litet tag sen gick vi ner på stan och köpte prisent till pappa som fyller idag,
farmor är här också, för vi ska fika och så sen.
vad ska jag mer skirva?
haha justja imorse när vi kommer till skolan så är de en lärare som går och borstar tänderna? ;s
och jag bah; ofta man borstra tänderna eller vaafan borstar hon tänderna
nått sånt, och jag råka säga de ashögt! tror faktrst hon hörde ;o
haha, jaja tror jag ska va med ebbba snart.
skulle stannat kvar på stan och träffat henne efter hon hade vart hos sjukgymnasten,
men de tog en jävla tid så jag pallla inte va kvar där nå mer!
och precis när jag kommer hem skickar hon ett sms att hon är klar-.-
aja, får väl vänta tills hon får sjuss hem :)
om hon inte dissssar.... :d
bjuder på några enormt söt bilder från imorse!
pusss ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0