du är mitt allt

nyss kommit hem från ebba,
eller hah för en halv timme sen.
vi skulle kolla på film men den va för läskig så vi kolla på idol ist.
och min syssling va fan med, haha! ;o
jaja, ska väl gå och lägga mej snart
så de här blir de sista inlägget för ikväll! :)
borde fan lägga mej och plugga, men pallar seriöst inte! :o
aja, gonatt allla sööta! ;*

jutsja, hahahah så jävla kul,
jag&ebba va inne på willys och skulle köpa
godis, sen bah när vi hade valt vad vi skulle han så
säger ebba bah: nej jag vill ha proviva!
jag tänkte haha visst hon driver
men nejnej, den cpe ungen går och
hämtar en proiva och skiter i godiset! ;s
hahha så sjukt mycket jag garva!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är proviva?

2010-09-16 @ 14:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0