Ebba Lederud ♥

utan dej är jag inget
du är den som får mej känna vinden
skulle inte klara mej utan dej
du ger mej luft, du får mej andas du är den som får mej att vilja stanna
du ger mej hopp, du får mej att må bra
du är speciell, inte som dom andra
du tog bort depretionen och hindra mej från att falla
jag skulle göra vad som helst för dej
och jag hoppas du skulle göra vad som helst för mej
därför passar vi ihop, de ska alltid vara vi tillsammans och skapa våran egna framtid
du&jag inget kan skilja på oss och att de alltid ska va så är en självklarhet förstås
inget kan ändra på de, jag kommer göra allt för att du ska stanna hos mej
jag vet att jag har sagt de förut, men jag älskar dej mest och kommer göra de hela livet ut!


Kommentarer
Postat av: ebba

jagälskardejmest<3

2010-09-22 @ 07:28:13
URL: http://leederud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0