förlåt :)

vart trååkig med bloggen ett tag nu, lovar att försöka bättre mej.. :)
men har inte haft tid att sitta vid datan hela dagarna ;o
skolan idag va helt okej, hade bara tre lektioner!
så sluta vid 1, tog bussen hem vid halv 2 med ebba,
vart hos henne hela dagen, vi har kollat på film typ ?:)
haha och bara legat och asgarva, hihih :)
imon ska jag till doktorn och kolla mina knän, så blir borta från första lektionen.
vetinte vad som händer efter skolan imon? justjaaa ska träna vid 5
så hinner inte gö så mycket före, blir nog bara och sitta vid datan! :)
har inte tagit några kort så ni får väl nån gammal jag har på datan,


Puss!

  hihi vad liiten jag såg ut å va! :)

Kommentarer
Postat av: Jonnie

okej :) jo de flyter här oxså :)

2010-09-07 @ 18:51:42
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0