förlåtförlåtförlåt!

vart jätte dålig på å blogga jag vet!
fööörlåt!
men ska berätta lite snabbt vad som hände igår och vad som händer ikväll! :)
va ju i skolan först sen på kvällen blev de disco, haha 9d hade fixat de så jag, ebba och alva gick dit, :)
sen gick jag&ebba hem till pappa för ebba hade sin cykel där och alva fick sjuss hem :)
följde med ebba en bit hem, shiiiit vad mörkt de va! såg inget ;s
aja ikväll åker jag, ebba, pappa och syster till Horndal.
vi ska typ äta där sen sover vi hos farmor, eller jag, ebba och tyvärr syster-.-
men jag och ebba kommer ha liiika kul ändå! :)
kommer nog inte va så soacial på bloggen ikväll och imon, men sen ska jag försöka :)
hare bra, pusssss








Kommentarer
Postat av: det borde du veta :)

fan vad söt du är allstå

2010-09-17 @ 18:42:53
Postat av: victoria

hahha borde jag? skriiiiv ditt namna ist! :)

2010-09-17 @ 19:06:43
URL: http://victoriajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0