jag älskar dej mest victoria johansson /endast din lederud

7 år tillsammans bästavän.
& det ska bli 84 till.
jag kan nog inte förklara med ord & med en text hur mycket du betyder för mig.
men jag ska försöka!
6 år var vi när vi träffades.
& det har hållt enda tills nu.
det är sjukt.
alla sviker hit & dit byter kompisar osv.
men vi har hållt på ihop alltid.
& vi kommer alltid gö det.
jag bara vet det, om vi har klarar det såhär långt så är det inga problem.
du är en så otroligt snäll tjej,
den mest undebara tjej jag känner.
dom flesta ser dej som en blyg tjej,
men när man känner dej lika bra som jag gör,
då är du allt annat en blyg.
så sjuk du är.
vi har våra små tjaffs ibland,
som igenten bara är onödiga.
eftersom det bara är väldigtväldigt små saker.
& man blir bara sur&irriterad & säger massa onödiga ord till varandra som man väerkligen inte menar!
så det tycker jag vi ska sluta med.
men du är luften jag andas,
& utan luft är jag ingenting,
jag är ingenitng utan dej min lilla skitunge.
även fast du är så dryg är du världens bästa.
å din humor är bäst ( eftersom den är som min )
ingen fattar , alla är så tråkiga!
om jag inte träffat dej på 2 dagar så saknar jag dej så sjukt mycket.
& sen när man ser dej får man ett leende på läpparna.
du som alltid gör en glad,
på så bra humör,
när man är ledsen & får gråta & du kramar om en.
som när vi va ute förra helgen,
när jag kännde tänk om inte du fanns,
vem skulle då stå & krama & trösta mej?
jag skulle inte kunna leva utan dej,
för du är mitt allt,
jag kommer inte gå ett fkn steg utan dej.
& minnerna , alla minnerna med dej är värkligen oslagsbara.
& sj'lvklart kan man va sig själv,
haha inte tvek på den!
man kan va precis som man vill,
& hos dej känne man sig hemma,
gå in i dit hus & bara gö vad man vill.
& dina föräldrar är mina andra föräldrar.
& dit hus är mitt andra hem.
& du är min bästavän & det kommer väkligen alltid va så.
när jag säger att jag inte orkar dej så  menar jag det inte,
det lovar jag,
jag är bara väldigt sur/trött/arg/ledsen justdå.
för dej orkar jag 24 timmar per dag & 7 dagar i veckan.
& jag kommer älska dej enda tills döden,
först är det dommar sen bär det av till skåne & jobba på bollibompa,
& mosa bananer, eller dagisfröknar.
& självklart så ska vi ha en dubbelkista din ska va rosa och min ska va svart.
allt är bestämmt & klart.
& så blir det!
å om du dör så tar jag dej i handen & följer med dej.
om du år på tågstationen så smsar du 2 minuter kvar,
så kommer jag dirr & så drar vi.
jag tror nästan att du vet allt det här,
att du är mitt allt & jag skulle inte klara en enda dag utan dej.
men det behövs uppdateras så du värkligen komme ihåg det.
ingen ska kunna skiljas på oss!
du är min bästabästabästavän!
nu&föralltid älskling.
jagälskardejmest!
stjärntvilling

victoria ronja anna lederud johansson
                          §
ronja ebba karin johansson lederud









/ ENDAST DIN EBBA LEDERUD!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0