(L) (L) (L)

inte hunnit bloggat så mycket idag :(
men första skola, dagen va ganska najs :)
haha musik va asrolig! fast jag va jätte tråkig jag bara satt på en stol och inte gjorde nått! :d
men jag va jätte trött å irriterad! ;s
aja, sen ikväll va jag och kolla på när tjejerna spela,
cykla ner dit, emmy förlje med och kolla!
vi satt och prata hela träningen, hhaha vi kolla typ ingeeet (a)
sen fröööös vi somfan! shiit vad vi skaka,men vi stog och värmde varannn, hihi myyyys.
sen efter träningen så åkte jag hem till ebba,
hahhaha jag va jättte elaak mot henne (6)
men sjukt kul va de, hahha garva på som alltid!
vill att hon ska kommma tilbaka till skolan nu! :'''(
jaja, kommer nog inte kunna blogga så mycket i veckorna,
skola, läxa, träning sen har jag ett liv liksom! :)
men ska försöka va så social som jag bara kan, för jag tycker de är jätte kul å blogga! :)
pusssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0