om du va min, skulle aldrig släppa taget

skre ju att vi skulle höras efter skolan man pallade inte blogga då :)
men pappa hämta mej och ebba, vi sjussa hem henne sen åkte vi hem,
satt mej vid datan och tog de lugnt, id 5 tiden nångång kom mamma och hämta mej
vi åkte ner på stan för hon skulle handla några saker, sen åkte vi ner till tågstation och och hämta syster!
inte träffat henne på ett tag känns de som, hon pluggar ju i uppsala för er som ville veta ;)
hahah..
ska kika på idol senare, annars vet jag inte vad jag ska hitta på (:
glömde min kamera hos pappa-.-   så ni får nån gammak bild jag har på datan elller nån ny jag inte lagt in ?:d
haha, men vi hörs senare!
pusss


Kommentarer
Postat av: Birgerveronica

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-06-03 @ 11:48:34
URL: http://birgerveronica.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0