tidsfördriv

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - inte jagad trorja ;o
2. Har du en hund? - nä
3. sover du helst ensam eller med någon? - med nån! (:
4. Tror du på spöken? - hah nja eller jag vetinte :d
5. Är du mörkrädd? - asså inte när man ska sova och så, men om man är ute när de är mörkt
6. Är du morgonpigg? - nej, eller bara om de ska hända nått kul den dagen
7. Vad vill du ha just nu? - hmm, en myysigkram






KÄRLEK

1. Är du singel nu? - a
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa helt klart!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - om jag är!
 4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nja, nej tror inte de
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - haha jadå!
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej
7. Har du varit på en blind-date? - hahhah nej! 

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja?
9. Saknar du någon av dina ex? - nej! :)
10. Somnat gråtande pga kärleken? - mh, fast inte hänt många gånger
11. Brukar du tänka på dina ex? - nja, nejdå..
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - mångaa!

KOMPISAR


13. Har du nån bästa vän? - ja?
14. Är du ofta med dina vänner? - meest med ebbbut
15. Vad brukar ni hitta på? - typ leka med dockor -.-
16. Bästa minnet med nån vän? - hahha alla minnen med ebbabby är bäst!
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - många!
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - oftast
19. Vem vet mest om dig? - ebbalederud! ♥

ÖVRIGT

27. Hånglat i mer än tre minuter? - vetinte ;o tror inte de! :)
28. Sovit i en annans säng? - ja?;s
29. Hånglat i regn? - nej, då blir ju håret blött!;) hahha
30. Sovit naken? - nä,
31. Hoppat i en bil med folk du just träffat?fattar inte?
32. Blivit tagen av polisen? - nej! 
33. Smugit ut ur ditt hus? - ja, tror de;s
34. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - ja :)
35. Struntat i skolan för att göra något roligare? - tror faktist inte de, elller?
36. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - ja

OM DIG

37. Hur gammal är du? - 13
38. Hur lång är du? - vetinte, 1.60 nånting kanske
39. Vart bor du? - daalarna
41. Villken är din riktiga hårfärg? - ljusbrun
42. Vad väger du? - vetinte,
43. Har du någon sjukdom? - jag har damp, hhaha nej 
44. Är dina föräldrar skilda? - m
45. Gillar du skolan? - skolan är mitt allt där jag bildar min framtid liksom! hahah nej de gör jag verkligen inte!
46. Hur svarar du i telefonen? - hallå? eller hej de är victoria  och ibland mm om ja är suur!

VAD

55. Åt du senast? - thaimat
56. Drack du senast? - vattten
57. Har du på fötterna? - struumpor
58. Lyssnar du på just nu? - musik
59. Gillar du mest hos dig själv? - om jag måste välja så är de nog ögonen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0