väääldigt dålig på och blogga!

jag har vart jätte osocial på bloggen!
men har inte vart på humör för å blogga,
och märker verkligen hur statistken rasar när jag inte bloggar
och då blir de inte lika kul och skriva och gö mycket inlägg heller!
aja, haha imorse missa jag och ebba bussen-.-
så mamma fick köra ner oss,
sen hade vi idrott, basket var de.
hahha jag och patti fick spela mot ebba&alex, aslånga och vi askorta!
så dom vann, men vi typ lät som vinna..... :)
hahah sen trodde hela klassen att vi inte skulle han nån lärare andra lektionen
men de skulle vi ju tydligen, så ingen gick på den lektionen! xd hahahha så sjukt kul tycker jag! :d
så sluta vi 1 idag!
va med ebbba, vi kika mest på tv och snacka lite grann.
ni får nån bild ifrån imorse senare, när jag har laddat in dom! :)
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0