varje gång jag ser dej blir jag varm i hela kroppen

pallllla! jag skrev nysss sen råka jag ta bort alllt!-.-
så ni får ett snabbt inlägg nu!
vi förlora matchen men 2-0, men dom hade fan 94:or med!? ;s
aja, mår inte bra nu!
hade typ feber innan matchen men spela ändå så dum som jag va..
hållde typ på å svimma dom sistra minutrarna, och kunde inte byta heller eftersom vi inte hade någa avbutare som kunde spela mittt ;o
menmen ska inte klaga!
nu ska jag gå till ebba fast jag inte mår bra!
men liksom hon sa att hon hade köpt en masssa godiis,
jag bah, jag kommmmer NU! hihi :d
haha, nääärå (a)
men vi hörs, pusssssss


 kollla vilket långt hår vi hade! :(


Kommentarer
Postat av: ebba

men kolla mitt ser typ avklippt ut lite här&där :o<3

2010-09-04 @ 14:52:46
URL: http://leederud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0