expect nothing and hope for the best

gomorgon alla!:)

har en sån sjukt huvudvärk, och är jätte trött!
men kan inte sova längre, varför vet jag inte?;o
men jag har mycket att fixa idag!
jag ska hitta på nå kul jag&ellen kan gö efter skolan,
och jag har redan kommit på vad vi ska hitta på! :)
men de får ni veta sen ;)
men iaf, tror dagen kommer se ur såhär.
duscha
tare lugnt ett tag
plugga lite
fixa mig lite
åka ner på stan och fixa present tilll Ellen, om jag hinner idag.
sen åke jag nog kanske till skolan och möter på ellen.
sen ska jag&ellen gö de jag har bestämt.
kort kommer nog från dagen om ni har tur! :)

men nu har  jag lite brottom så vi hörs senare!
pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0