hemma från stan

hejsan! :d
börjar med mitteninlägg från och med nu.
alla gör typ de och jag håller med om att de är finare!
vi va nyss nere på stan, inge smink hade vi eller nånting.
asskönt! :)
jag skulle köpa en svart bikini.
sen när vi stog och väntade på bussen hem så
kom de fram en full kille, som kanske va 15-16 år bara!?;s
och ellen gick ifrån mig så jag fick sitta där ensam ;o
han bah: vet du en sak?
Vet du hur ofta kvinnor och män tar på sig underkläder?
Jag: Nej ingen aning..
Han: Det är helt fkn onödigt! Varje morgon tar man på sig det,
det tar så lång tid! Det är bättre att alla går som man är!
Sen gick han mot stan.
och jag bah jaha okej, sjuk killle dedär! ;s
sen kom ellen och bah nu går vi till markusskolan så kommer
mamma och hämtar oss.
så nu sitter vi här och ska göra riktiga vofflor nu! ;)
pussss


hahah söt bild!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0