HEMMA!

hej på er alla!:D

hann inte blogga innan jag drog, förlåt för de!
men har iaf vart på Kanariörna en vecka.
har vart toppen där, sjukt fint väder å allt.
fast saknat jätte många här hemma!
men får träffa alla snart igen!
ska då inte till skolan imon för måste sova ut, 
fyfan är så sjukt trött!
men sen när ellen slutat skolan så ska jag träffa henne!
den saknade ungen! :D:D:D
vi ska hitta på nå kul!
sen på lördag blir också lite myys med tjejerna, eller ah.
Ellenälskling fyller ju år så!♥
och om en vecka äre påsklov, 
då blir de jättte skoj med brudarna mina! 
så har saker att se fram emot!
men nu ska jag gö mig klar och sova så får ni
bilder och sånt en annan dag.
gonatt sötnosar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0