stan snart då!

nu har har ätit och fixat till de jag och ellen ska gö!
eller har lite kvar.
men iaf, sandra skulle skjutsa mig på hennes fula cykel till mamma.
sen fixar jag mig där och så kommer pappa och hämtar mig.
då drar jag ner på stan helt ensam, buhuhu.
men sen iaf går jag till skolan, där möter jag ellen, alva och olivia.
så går vi ner och köper massa godis, för ikväll ska vi kolla på film och myysa!
eller inte ellen då för hon ska träna och sen måste hon nog vila eftersom
hon ska tävla imon! :D:D
och såklart ska jag titta på de! (:
sen blire hon igen på kvällen, och några till!
så nu vet ni varför de blir dålig uppdatering! 
men nu måste jag skynda mig!
pusssis(a


hahha gjort om bilden så jag är inte alls sådär brun!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0