ebba bloggar igen!

ebba som bloggar igen! vicc bad mig gö ett inlägg :)
sitter hemma hos henne i hennes sääng,ska sova här! sista natten innan skolan..hm!?
sommarlovet har vart grymt med min fina vän (vet att hon också tycker de) ;)
och jag&vicc ska bli toppen i skolan! få bra betyg och grejer,låter det inte bra!? vi har ju inte så bra nu direkt.höhö.
Men det fixar vi! aja. varför jag bloggar till'na och varför jag är själv hemma hos henne,är för hon är ute och löser lite promlem you know! vi får la se hur det går.:) puss vicc's readers.
btw; jag kommer börja blogga! när min kamera är lagad,och vettefan när det är.):
snygggingen själv! loveugirl.♥

Kommentarer
Postat av: aonym

snälla kan du lägga ut en bild från olika finklar när du har ditt hår uppsatt i en svans snälla :)

2011-08-15 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0