roliga händelser i mitt&ebbas liv!

kan börja med och att berätta att vi hatade varann när vi var små!
sen när vi började lekis blev vi vänner, vi ville gunga på samma gunga sen blev vi bästavänner och 
har vart de i 8 år nu!:')
nu ska ni får läsa om några roliga saker som har hänt genom alla dessa år, ni som orkar alltså!!;)


när vi gick på lekis eller vare va så gick vi till toan i matsalen,
och där lurade ebba mig att de kom ormar ur små hål så va alltid lika rädd.
och alltid när vi gjorde nått bus så sprang vi också upp dit.


vi spelade alltid en barnskiva, som vi dansade och sjöng till. sen kom snövitlåten,
JAG: jag vill va snövit!!!!!!!
EBBA: nej jag ska va de!! (sen puttar hon in mig i mitt skrivbord så jag gjorde illa mig..)
så då tog jag ett sånt långt tuggimmi rör och slog henne i huvudet så hela gick sönder i småsmå bitar på golvet..


alltid när jag&ebba lekte med barbie så fixade vi fint där dom skulle bo osv
och fixade kläder&hår å allt dedär. sen när vi väl skulle börja leka ville jag inte leka de nå mer!!


vi fick för oss en dag att vi skulle gö bumbibjörnarn dryck,
så vi blandade: o´boy och en karamell och kanske nått mer? kommer inte ihåg:(
sen lekte vi att vi skulle rymma från han den elaka och helt plötsligt kunde hoppa jätttte högt..


vi lekte ofta katt&hund, hahahha ebbbbba minns du? ;););););)

en gång i skolan skulle ebba ha mig på hennes rygg, så råkade hon tappa mig i en vattenpöl,
då börja jag gråta typ och blev jättte arg:$


vi skulle gå till ebbas mamma från min pappa, så va de mörkt ute och vi skulle tydligen ha reflex eller hur de stavas?
så hade vi de på benet, sen kom de en bil som va jätte läskig och jagade oss
så råkade ebba tappa sitt reflex då springer hon tillbaka och hämtade fast den läskiga bilen va efter oss!! jävla liiiirare ♥ ♥ ♥


vi låste in oss med martin&robin på toan i skolan eller lekis?
aja iallfall, så skulle vi ränka till tre och sen dra ner sina byxor för att visa sina underkläder, hehhe
så va emma där inne, fast hon ville bara kolla inte visa nånting.
sen knackade de på dörren och alla blev livrädda, så vare bara emmas mamma!




HAHAHHAHAHA!!!  så sjukt härliga minnen.
masssa fler men orkar inte skriva flera, vill bli liten igen och få uppleva allt roligt igen!:(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0