shitshitshit, hahahaha!! nej men gomorgon!

m om bilder!:
Hur har du fått den där fina hårfärgen och vågorna på håret? :) Superfint

sv: hade ju jätttemörkt hår förut, så slingade jag hos frisören en gång & två gånger hemma.
har igentligen helt okej platt hår, men igår så hade jag volymtång&platttång, med hjälp av platttpången gör jag sånna "vågor" :) och tack!!


bara ebba som fattar rubriekn, hehhehe.
har börjar skrivit hhehe rätt ofta på sms osv, så jääävla fult!!:o
men aja, sitter och äter frukost. ska snart fixa mig&byta om. sämst väder och de gör att humöret också blir dåligt..
men aja, so först timmen nått man saknat ooootroligt mycket fats nej....
menmen.. hörs kanske mer innan jag drar till äckelbussen helt ensam..:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAH pappa.....:$

men jag möööter dig :D:D men du ska lägga in dagens outidt! :(<3

2011-08-18 @ 07:41:42
Postat av: Anonym

snäälla du börja inte bli fjortis igen!! så fort du börjar va med ebba så blir du det:( känns som hon styr over dig snälla låt de ej vara så för du är sjukt mycket finare än henne!

2011-08-18 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0