sitter och taggar skola! ;) hahaha

gomorgon! :) gick upp 6, alarmet ringde då.
sitter justnu i köket och dricker te!♥ och ska snart käka frukost osv, 
bussen går kvart över 8 så ska väl va klar till 8 för då går jag&ebba till bussen :) ni får nog bilder på outfit å så om ett tag när jag fixat klart mig.. efter skolan så drar jag ner på stan med ebba, tror vi skulle äta där nere också!
eftersom som slutar 11 idag, wiiie!!:d sen alla andra dagar 4 men jaja!
kameran följer med, så bilder blir de ikväll. ska bli bättre på de nu!:)

ebba har inte börjat blogga än, trorja? hahha
men skriver ut hennes blogg såfort hon börjar igen! :)



Kommentarer
Postat av: julia

vad heter ebbas blogg?

2011-08-17 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0