svar igen...

okej jag tar dehär om ebba och hennes blogg igen dårå.
såhär äre, ebba har inte bloggat på ett tag för hon mår inte bra utav folk runt om henne snackar
en jävla massa skit!
som jag skrev förut, alla gör väl föfan fel?
visst man behöver inte tycka om alla, men hur lågt kan man sjunka och  börja kalla en tjej,
hora, slampa, idiot osv..
asså de är inte okej! man beter sig inte så,
de räcker nu, fattar ni inte att när man får höra sånna saker blir man ledsen?
helt sjukt hur vissa tänker, men aja..


Kommentarer
Postat av: mickaela

jaha, det var ju trist.

förstår inte hur man har mage och säga sånna saker.

jag var borta 1 vecka, så läste inga bloggar eller så, och då såg jag att ebba hade lösenord på sin blogg det var därför jag frågade, eftersom jag läser ebbas blogg varje dag, tycker att hon är jätte fin & verkar jätte trevlig, en stark tjej som kan ta hand om sig själv, och har fötterna på jorden. hur verkar så himla härlig. hälsa från ebba till mig att hon har mitt stöd om man säger så, hon är verkligen värd mycket bättre. Kram Mickaela <3

2011-08-08 @ 23:18:08
Postat av: Anonym

14 ar och ligger med andras killar,iallafall vad det ryktas om sa är man fan horig....

2011-08-10 @ 13:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0