värt att läsa!!

hahahha assså gud, har haft så jävla kul inatt.
jag&ebba börja typ bråka om en sak, sen när vi lagt oss så säger jag:
ska vi hoppa ut genom fönstret?
så vi gjorde vi de, och jag ramlade ner..... så sprang vi runt och hoppa i vattenpölar och kissade på gatan typ..
äckliga men så jävla roliga också!!! H U M O R ♥
så gjorde vi masssa roliga videosar när vi ramlande och dansade, inte steppade!!! hahahhaha(a)


justjaa, om min syster eller kusiner läser dehär, säg inget till mammaellerpappa!!!!:D






vart med ebba i stallet idag, sen åkte vi hem t henne och la oss ute och chillade!
så åt vi litegrann också sååklart, heheheh....mums va de♥♥♥
ingen träning blev de eftersom jag känner av halsen lite-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0