2011!

sista dagen på 2011, så tänkte göra en sån lista som många har gjort!

Under 2011 har jag:

Varit ute en hel natt: jajjemen, haha jag och ebba i sommras...
Sovit under bar himmel: nej tror jag inte
Gråtit mig till sömns: aa
Druckit alkohol: har hänt
Varit medvetslös: tror det?
Varit utomlands: ja
Haft sex:ja
Blivit kär: om jag har!♥
Fått mitt hjärta krossat: ja de med
Förlorat en vän: hm, har jag säkert
Bråkat med mina föräldrar: ja
Rymt hemifrån: nej har ju alltid ett andra hem liksom ;)
Tagit droger: nejnej!
Sovit i samma säng som motsatta könet: ja
Kännt mig extremt ful: vem har inte..
Lärt känna någon ny: aa
Gjort något jag aldrig gjort förut: ja
Läst ut en hel bok: jagvetinte, har jag kanske gort
Solat solarium: aa
Jobbat: nej, eller va?
Gjort något riktigt galet: haha aa
Piercat mig:nej
Tatuerat mig: nej men kanske 2012 ;)
Badat naken: nej eller tror jag inte
Sovit en hel dag: nej men nästan
Fått en könssjukdom: nej!
Varit gravid: nej!!
Varit sjuk: ja.
Varit på begravning: nej!
Varit på ett bröllop: nej
Varit ensam hemma: haha ja
Haft sex nykter: ja
Haft sex full: nej, brukar inte dricka så.
Funderat på självmord: har säkert tänkt på det men inte tänkt göra det.
Kännt så mycket hat för någon: ja!
Varit med på tv: varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0