31 december 2011!

har inte gjort någonting alls idag, borde igentligen fixat lite saker till kvällen men nae jag gör de sen..
mamma kommer iallafall snart och hämtar mig, så åker jag dit och äter å duschar sen åker jag till
pappa igen så kommer Ellen hit, vi måste fixa lite osv innan dom andra kommer såå.
blir nog dålig uppfatering fast de gör nog inget eftersom ingen kommer nog sitta vid datan ikväll ..
hörs imorn nångång när jag kommit hem från måååns imorn, fast ni kanske hinner på lite bilder osv innan kvällen börjar ;) de visar sig. men ha en superbra kvälll alla!
pussss



först året jag firar nyår utan ebba, hoppas du har det bra iallafall älskling!!
snart kommer du ju hem också, guuuud så jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0