dagen

tjenixen! :)

är helt slut nu,
efter sjukhusbesök&shopping i 3 timmar,
men mamma&sandra, hahah mamma ska fan kolla på allt
i affären, typ halv timme i varje-.-
hahha blev jätte arg! ;o
aja, gick väl bra hos doktorn, fast fick reda
på att jag kanske måste gö en sån opration om inte så måste
jag ha sånt ilägg i skon hela liv.et...
inget är bestämmt än men tror de blir nått sånt iallfall.
så blev jätte sur, men sen när vi kom ut
säger sandra: vickan, kolla ner på backan.
jag bah; hmm okej?? och gör de.
sen bah säger hon: ser du, de ser ut som vanilsglass och sån choocklad
hahahhah så jävla kul va de, de lågter kanske inge kul men de va riktigt kul!
sen när vi åkte hem så kom de en bil med en kille som såg precis ut som
ica jerry, jag bah; kolllllllla! ser ni?? de är han från tv, icajerry! jag svär de är han!!!!
sandra bah; men vickan.... alla dom har dedär felet ser typ ut så..
och mamma börjar asgarva typ jätte länge! 
okej inget av dedär lät kul, men de vareee! :)

aja nu blev de ett vääääldigt långt inlägg.
lägger ut bilder på de jag köpte idag strax! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0