dåligt mer nya bilder...

FÖRLÅT!....

har kunnat gjort många inlägg, eftersom jag bara setat vid datan idag..
men aja, orkade inte, men förlåt för de! :*
blev ingen träning, hade sån huvudvärk och är ju faktist inte helt frisk,
får se hur de blir imon.
men skolan gick rätt fort idag ändå.
fick nå fel på ebba imorse, hon kom hem tidigare till mig.
sen ber jag henne fixa min frukost för jag va sen,
& jag hade inte setat vid datan nånting!!!
satt bara på den för vill he musik, eftersom jag var helt själ  hemma.
jävla unge assså, så satt hon själv där medan jag fick stresssa....
snälll tjej, fast nääääää!

aja, behövde inte plugga matte nånting idag hemme.
bara för jag och ebba sket i proflien och hade läxläsning!
duktiga flickor!
och ajg skulle fått gått hem typ 20 i 3 men nejnej jag stanna kvar.
alllt för att få bra på mattteprovet imon!!!!!!!
hopppas fan på mvg, iallfalll vg! :)
långt inläggg nu!
men aja, pusssss


hahhahha, hur man såg ut!?...
pinsamt värrre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0