de va nog inte menningen att de skulle bli vi två..?

Vad ser jag i dig, som ingen annan ser?
du är så jävla falsk men kan ändå inte hata dig..
fast jag inte vill så blir känslorna större för
varje gång jag ser dig.
vill släppa taget,
och låta alla tankar om dig flyga iväg.
jag finner nått i dig, men jag kan inte fatta
vad det är.
snälla säg att du gillar mig , säg att
känslorna finns där.
du är spciell på något sätt,
jag bara vet att de är så!
jag kanske har fel?
men jag ska försöka ta nya steg,
och inte tänka på allt dedär jag
inte fick uppleva med dig.
men vad skulle jag kunna göra
för att få dig börja gilla mig..?
jag trodde att jag hade glömt,
fast nu har tankarna börjar snurra runt.
och jag börjar förstå att jag inte hade glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0