ebba du är en biiiiiiiitch :*

är på sånt riktigt dåligt humör justnu,
va inte de i skolan så mycket, eller jo på bilden mot peye.
men han va riktigt jobbig, fick fan nått fel på han! ;o
aaaaja, blev ingen träning.
typ snö upp till magen?
nej men kommit jätte mycket snö! :(
blääääää, hatar de!..
menmen..
imon blir först skola, sen blire ellen&benjamin.*
sen sover vi hos ellen.
vet inte vad vi ska hitta på men nånting kul hoppas jag.
är alltid så trött på fredagar så kommer bli trött jätte tidigt
men då kommer dom typ slänga ut mig i snön eller älven kanske de va?;o
så bäst för mig att jag hålller mig vaken! :(
hoppas verkligen inte jag är sur imon,
för då kommer dagen bli jobbig..
aja vi hörs,


bilden är väl typ sen i sommras eller nått?
aja, sööt är den iallfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0