Ellen Eriksson!♥

Du är en sån underbar person,
tro mig när jag säger att jag verkligen
är glad att jag träffa dig!
jag kan vara mig själv med dig och jag litar
på dig till 100%
de har varit lite konstigt mellan oss då&då..
men de löser sig, hoppas jag!
för du är nån jag inte vill förlora.
du är hur snäll som helst, ibland funderar jag
på om jag verkligen är värd din vänskap..
men jag lovar att försöka bättra mig,
för så som jag beter mig ibland är inte okej.
men de är inte alltid så lätt och de tror jag du vet.
älskar dig iallfall vädligt mycket, tro aldrig nått annat!



 



Kommentarer
Postat av: Ellen

awww! hur ska jag visa vad du betyder för mig? Jag kan inte säga det med ord ens.... Men du betyder så sjukt mycket för mig och jag älskar dig så himla mycket! Vill aldrig förlora dig, det vore mitt livs största misstag!<3333333

2011-02-16 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0