hoppas du vet vem du är!

är du ledsen, är jag ledsen.
de bara är så.
kan inget gö nått åt,
sålänge jag vet att du mår bra och är glad känner jag mig
tusen gånger lyckligare.
men när jag vet att du inte mår bra,
så får jag denhär känslan.
inte kännt av den så starkt förut.
men nu, uusch!:(
att se dig såhär gör verkligen ont i mig!
det har vart så här rätt länge nu och jag är
så himmla trött/less på att se dig så..
om de bara fanns nånting jag kunde gö?
om jag kunde få dig glad och samma spralliga person
som du alltid vart, skulle inte tveka en sekund
skulle gö allt som "krävdes" tro mig!
hoppas du fattar vem du är,
för de är dig jag älskar mest på denna jord!
och jag hoppas att du vet att jag alltid finns för dig,
vad de än är så kan du alltid snacka med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0