när man var barn, livet var ju lättare då typ som 1+1 blir 2

kvällen blev då inte riktigt som jag tänkt mig..
har verkligen jätte ont i huvudet&magen! :(
men aja, sover hemma inatt iallfall då.
kvällen/dagen har varit urmysig!
först åt vi, men ebbas familj då.
sen börja vi kolla på film, sen fikade vi och fortsatte kolla.
hann inte se klart för var tvungen att åka hem-.-
så vi får gö de en annan dag.
och jag vet att jag är jätte dålig med både bilder&inlägg.
men ska försöka bättra mig..
så får vi se hur de går.
ska även börja försöka ta mer bilder å sånt.
har då inga bilder justnu, men aja ni får faktist nöja er
med bara inlägg för tillfället eller vad man säger.
hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0