svaar

cecilia om frååga..:
okej, skrivit mitt namn nu.
vem ?

sv: ah;) du skrev ju vem på två kommentarer, eller tror iallfall att de va samma person? ;o
aja, skitsamma. svarar ändå på båda nu.
den första är en kille som jag skrev med förut som hört av sig igen.
och de med vänskapen, är en tjej som heter malin..
inte malin ornell! :)
en annan maalin.


cecilia
om frååga..:
och förresten så älskar jag din blogg, du är så sjukt fin, älskar ditt HÅR<3 <3 <3

sv: aw, vad glad jag blir då! :')
haha och jag gillar INTE mitt hår! ;o
men tack! :*
   
   


Kommentarer
Postat av: cecilia

vilken kille ? <3

2011-02-03 @ 15:14:01
Postat av: Louise

2011-02-04 @ 07:50:19
Postat av: *Louise

sjjukt fin blogg du har ;dd

jag tkr att ditt hår är as fintå ! ;dd <3



Kram :)

2011-02-04 @ 07:51:42
URL: http://louiiiiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0