älsklingar!

såg att några hade skrivit lite om vissa personer förut,
och jag sitter och väntar på maten så tänkte gö lika nu.
kommer inte ta med så jätte många, för de orkar jag inte! :)


EbbaLederud♥
finns så mycket jag skulle kunna skriva om denna otroligt
underbara tjej.
men ska försöka skriva lite kort.
vi har varit bästavänner i 7 år nu,
och jag vet helt ärligt inte hur jag skulle kunna klara
mig utan dig. du är som luften jag andas,
så du är den jag inte kan leva utan!
en grymt cool brud som jag har över många minnen med!
och så är hon jätte fin!
älskar dig enormt mycket, går inte att förklara med ord!



EbbaTallgren♥
ebba är en tjej enligt mig som är en sån som bryr sig
om folk, en sån som man alltid kan prata med och hon lyssnar!
hon är otroligt snäll och har en rolig humor!
tyvärr så träffar jag henne nästan aldrig, men de skulle jag vilja
ändra på. men vi går i olika skolor & så bor hon inte så jätte
nära mig, elller jo ganska men ändå inte. haha
men när man väl är med henne har man jätte roligt.
och denna tjej är också grymt fin!
älskar dig!


OliviaSjögren♥
va bättre kompis med henne förut om jag ska va ärlig,
eller asså vi träffades oftare.
de är synd tycker jag, för hon är en härlig tjej.
har jätte roligt med henne och man kan prata med henne
& hon förstår en.
vi säger atr vi får börja va oftare med de blir aldrig så.. :(
men jag hoppas de blir ändring på de!
hon är iallfall jättesnäll,jätterolig, och jättefin!
älskar dig!


MalinOrnell♥
har vart med henne 1 gång ensam,
sen har vi träffats fler gånger med andra folk med.
men hon&jag går också i olika skolor och bor
ganska långt ifrån varann.
men även med henne skulle jag vilja träffa oftare!
men hon är sjukt rolig, jätte najs humor!
så är hon såklart snäll.
fin är hon med, sjukt fint hår!
älskardig!


AlvaJanzon♥
en tjej som är roooolig!
jätte snäll och väldigt fin,
de va jätte länge sen vi va ensamma ;o
de va typ förra vintern eller nånting?
aja skitsamma, skulle vara roligt att vara med dig lite
oftare.
för dom gånger vi träffats har vi haft roligt, tycker jag iallfall ;d
vi går ju också i olika skolor men bor ändå nära varann,
haha aja
, älskar dig iallfall!


HannaSköld♥
haaannnnnnaaaaaaaa♥♥♥♥
hon är riktigt saknad!
fick träffa henne i söndags men vi bara snackade ett tag,
måste faktist va med henne snart, de va över länge sen! :(
hon är hur snäll som helst!
och har en sån rolig humor,
en riktigt cool tjej är hon,
hon är grym på fotboll&hockey!
fin är hon också!!!!
älskar dig gumman!



ni andra som jag inte skrev om,
de är bara för jag orkar inge mer.
men ni vet att jag älskar er!♥


Kommentarer
Postat av: ebba

ååh gumman!:')

vi måste verkligen ändra påde! vi måste bara träffas snart!

jag älskar deej victoria!

puss min underbara (a)<3<3

2011-01-05 @ 15:39:56
URL: http://ebbbatallgren.blogg.se/
Postat av: malinornell♥

jag älskar dej gumman !♥♥

2011-01-05 @ 18:07:36
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/
Postat av: hanna

åå vicc ♥♥

du är så sjukt saknad måste verkligen hitta på nått nu snart !! :)

älskar dej!♥♥

2011-01-05 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0