är faktist sjuk-.-

hejhej,
blev inge skola för mig idag.
gick upp för jag skulle byta om, men typ nästan ramlade tillbaka i sängen
elller vad man ska säga.
men skitsamma, mår iallfall inte bra alls :(
nu kommmer alla i skolan tri att jag är sjuk bara för ebba är de,
och de är nåå sjuuuukt irriterande-.-
jag är liksom med henne 24/7 så de är inte så konstigt att vi blir sjuka samtidigt.
och dennna gång har ja vart hemma hos henne när hennes mamma&mika vart jätte sjuka!
men pallar inte bry mig, vet att jag ändåå kommer få höra
attt vi var sjuka samtidigt och shalallalal...
jaja, vaknade iallfall av att nån la sig brevid mig och jag va ju ensam hemma
så blev jätterädd och skrev till,
så vare bara syster, jag bah va gör du här?
ville hem till dig när du va sjuk och hälsa på dig?
ska du inte jobba?
nej inte idag,
så mummla jag nånting som jag inte kommer ihåg vad.
hon bah kul och träffa dig också... jag går ner och gör frukost..
hahhaa så elak jag är mot henne då (A)
men denna gång gjode jag de inte med mening :)
aja nu blev de långt hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0