Dag 01 – Om mig

Jag heter victoria ronja anna johansson de är mitt hela namn,
mina föräldrar är skilda,fast för tillfället bor jag bara hos pappa.
& så har jag en stora syster som heter alexandra,som är världens roligaste & dryga sig med :D
jag är född 1997, 13 år & går i 7;an i dommmarhagen!
jag spelar fotboll, & har gjort väldigt länge.
jag älskar godis!!
å så dansar jag profilen & det är as kuuuuuul :)
folk som inte känner mig tycker nog jag är blyg,
men om man känner mig så vet man hur jag är, och jag är inte blyg då!
jag är en snäll, rolig och sprallig
haha, det va kort om mig.
får inte glömma att jag har världens bästavän ebba lederud, sen har jag andra många kompisar,
alva,malin,olivia,ebba som jag också älskar jätte mycket!


                               

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0