Dag 03 – Mina föräldrar

Pappa:  jag var inte hos min pappa så ofta förut.
när jag var 8 år skillde sig mina föräldrar och då flyttade pappa
till krylbo, men jag va där nästan varanann vecka. men jag va lite mer
hos mamma eftersom de va lättare med kompisar osv..
men idag är jag nästan bara hos pappa,
och eftersom jag är mer hos pappa så har jag kommit han "närmre".
jag vet att jag kan snacka med min pappa om allt, men jag gör
de inte.
men jag tycker om min pappa väldigt mycket,
han finns alltid för mig!
jag kan faktist inte beskriva min pappa, för han är
helt underbar och jag älskar han sjukt mycket!♥
har ingen bild eftersom jag är hos ebba,

Mamma: min mamma har alltid ställt upp för mig,
hon är den som jag alltid har kunnat snackat med.
berätta precis allt för henne förut.
men nu när jag har kommit upp i tonåren bråkar vi om
typ allt.
och de är därför jag är hos pappa mer.
men jag älskar min mamma ändå!
hon betyder mycket för mig..
även här, har ingen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0