Dag 07 – Min bästa vän

har ju flera men skrev om dom för ett tag sen
så jag skriver bara om en nu, och då blire ju ebba.


hon är de bästa som hänt mig.
gick på gymnasik med henne när jag var liiten,
men då gillade vi inte varann.
hon va mycket snabbare än mig på att springa,
så vare en rolig sak man ville leka med innan gympan börja,
så när jag kom och skulle ta den så sprang alltid skitungen förbi mig och tog den före mig..
hahhaha!
sen skulle vi börja lekis, och de va då vi blev bästavänner.
sen de har vi hållit ihop.
många har bytit bästaisar och hållt på men vi har alltid hållit ihop,
något jag är väldigt glad för.
vi har alltid varit dom som inte vilja vart som alla andra,
tex; när vi lekte på idrotten ville alla tjejer va delfiner, men inte vi.. då skulle
vi va hajar eller pirayor (stavning)  och alla i klassen tog ådal men vi ville ha dommar förutom några till.
och massa andra saker! :)
men har haft så sjukt kul men denna otroligt undetbara brud!
har skrivit texter om henne förut & förklarat hur mycket jag älskar henne,
men tror inte ni förstår hur mycket hon betyder för mig.
hon är obeskrivlig, hon är helt fantastisk!
hon är som en syster för mig!
visst jag kan känna hat när vi bråkar med så känner väl ala ibland?
men systrar bråkar men älskar varann ändå.
ronjaebbakarinlederud jag älskar dig!♥






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0