Dag 08 – Ett ögonblick

ett ögnonblick.. hmm vad svårt ;o
de måste ju blir nått som hände på sportscamp,
ebba skrev ju om discot, så jag kan skriva om invigningen :)
när vi hade fått träffat vår grupp vare invigning
i typ nån hall?
så vi fick först gå och lämna skorna i en äckligplastpåse och sen gick vi och satte hos
mot en vägg, och ebba bah, däääär är joel,jacob,gustan&axel!!!
jag baah vaart?  
hon baah men dääär och typ peka.
sen skulle vi gå in, och då fick man stå på en lååång kö eller ah.
och då stog deras grupp typ brevid oss, eller lite längre bak.
så stog jacob och kolla på ebba jätte länge för dom hade ju skrivit före ssc å sånt,
ebba bah men gedig, nej klart han inte gör.
men han gjorde de, så sjukt gulligt!
sen kommer joel och slår henne i huvudet med en vattenflaska,
hahhahah hon baaah aaaaaaj de gjorde ont och så stog vi där och asgarva.
sen skulle vi gå in och då möttes min&joels blickar
och de är ett ögonblick jag aldrig glömmer, de va första gången jag verkligen såg på
honom och tyckte han var de sötaste jag sätt, han va så sjuuukt fin!
sen säger jag fett högt, "ebbba, jag mötte joels blick!"
hahahhaha så hörde joel de, så sjukt pinsamt!
sen gick jag&ebba och satte hos där inne och typ sjöng med
när erik grönwall sjöng higher och så filmade vi,
och då kände man verkligen,
den här veckan kommer bli nått man aldrig glömmer,
vi kommmer han så sjukt kul.
och de hade vi verkligen!
fast verje dag på ssc var ett ögonblick man aldrig glömmer!



Kommentarer
Postat av: ebbba

fyfan!(L)

2011-01-13 @ 12:21:23
URL: http://lederuud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0