Dag 11 - mina syskon

eftersom jag inte vet hur mycket jag hinner blogga
imon, så gör jag en sån till nu.
så har jag även inget att gö ;d


mitt syskon*
eftersom jag bara har ett,
eller har sånna plastsyskon.
2 killar som är över 20, såå nu vet ni de också! :)

(hade inga bilder, så får bli denna)

jag har ett riktigt syskon dom heter alexandra.
hon är någon jag inte skulle kunna klara mig utan om jag ska va ärlig.
är oftast elak mot henne och sur och så, men de är bara för hon
flyttat hemifrån.
blev så sjukt ledsen den dagen jag verkligen fatta att hon inte bodde
hemma nå mer, att hon hade flyttat hem till sin pojkvän..
jag vet att hon alltid finns för mig ändå och att hon vill mitt bästa i
alla lägen, hon är mer överbeskyddande än vad min mamma är ibland.
och de kan göra mig riktigt irriterad, men jag vet att hon
bara är rädd om mig.
jag kan alltid snacka med henne om allt,
för jag vet att hon har gått igenom allt dehär svåra man gör
gemon domhär jobiga åren, att jag bara kan ringa henne
och be om hjälp om jag behöver de & jag vet alltid
att hon ställer upp!
hon är iallfall den bästa storesystern man kan ha,
eller jag ser henne som den bästa iallfall.
i mina ögon är hon någon jag ser upp till,
någon jag verkligen älskar av hela mitt hjärta.
du är helt underbar syster & jag hoppas att du vet
att jag alltid kommer finnas för dig.
älskar dig så otroligt mycket!♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅH du är för söt:* Finns alltid alltid här det vet du!:) Älskar dig mest av allt på jorden<3<3

2011-01-17 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0