du är den ända jag vill ha

förlåt för en sån dåålig uppdatering.
men känner mig inte  på nå bra humör så
har inte kännt för att blogga..
men aja, skolan idag va riktigt jobbig.
snackade typ ingenting före lunch, va på riktigt dåligt humör..
men efter blev de väl lite bättre.
hade skåpnycklen hos ebba & hon va sjuk
så fick inte med mig den till skolan, så hade inga böcker eller nånting
men mig på lektionerna, men ingen lärare blev arg ändå! ;o
sen somnade jag typ på engelskan, sen kommer läraren och bah; victoria, mår du inge bra?
eller nånting och då vakna jag till, hahah tänk om jag hade somnat in sådär djupt,
sen gick alla utan att säga till ;o
hahah fast så skulle dom nog inte kunna göra?
eller man vet ju aldrig med min klass..
vill ju byta till a med ebba! :(
men nejnej..
hejåååååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0