du blir ett minne

har inte hunnit så jätte mycket med rummet idag faktist..
hade tänkt mig mycket mer, men de har tagit en jävla tid att sätta ihop den
garderoben! ;o
hahha
men jag har iallfall målat mitt "klädrum"
haha nej ska förklara så ni fattar,
i mitt rum som jag har har jag ett till som har vart pappas,
men nu är de där inne jag ska ha min gardrob och typ en spegel
så jag kan bya om och sånt där.
haha de går inte att förklara med visa på bilder sen :)
och snart ska jag sätta in alla mina kläder..
jobbigt fast ändå kul,

det här händer imon: ska gå upp ganska tidigt, får se om
jag lyckas med de..
sen fixar jag mig lite fort och äter frukost, så måste jag packa de jag
ska ha med till ebba för sen åker jag till henne.
och då ska vi typ ta kort på ett jätte ballT ställe! :)
så ni får ju bilder sen,
men iallfall sen ska vi kolla på nån film har jag bestämmt (a)
sen sover jag där och på fredag blire stan och så skulle vi typ fika där trorja :)
så om jag inet bloggar nå mycket imon så vet ni varför ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0