igår&idag

igår:hm, haha kommer typ inte ihåg ;o
jo men efter josse hade duschat så gick vi och hyrde film, och köpte godis å sånt :)
sen gick vi hem till farmor och fika där osv, sen gick vi hem och käka.
efter maten så satt vi vid datan ett tag, sen kom julia dit.
då gjorde vi intre så mycket, eller jo lyssna på en sån evighets låt,
hahah dom tycket den var bra men jag tyckte den sööög! :)
sen gick vi ut ett tag, och så gick vi hem till mickis,
& där va hennes kompisar som är mycket äldre än mig och de tycket jag va läskigt! ;$$
fast vi kolla bara på tv sen gick vi hem och kolla på 1 och en haöv film typ.
sen la vi oss i sängen och skulle sova, fast vi låg typ och snacka fett länge ;o
haha :)
idag: vi gick upp halv 11, åt och gjorde oss klara och sen gick vi
till deras skola för de va hansbollsmatcher där som josse skulle typ hjälpa till med,
så vi va där i typ 2 och en haöv timme, sen gick vi hem till farmor och käka.


så nu vet nu hur min helg har varit,
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0