min högsta önskan är att få vara med dig

hejhej,
skolan va rätt tråkig idag..
fattar inte hur jag kommer orka med skolan om jag känner
som jag gör redan nu, första dagen efter lovet?
fast man kanske känner så då, haha jaja vet inte men skitsamma,
skolan måste man gå i(yy
men efter skolan tog vi bussen hem till mig, käkade lite snabbt
och sen tog bussen till hennes mormor,
vi va ute med hundarna,
gick fan långt, sen gick jag iallfall hem till pappa,
så nu sitter jag här och lyssnar på musik :)
hahha hände en as kul sak idag,
eddie kom och fråga varför vi satt på ett ställe
vi bah, väntar på bussen sen ville vi ha tuggimi av ebba
så skulle eddie ta fram de & då tog han tydligen ebbas busskort på samma gång,
sen gick han iväg och bah " lycka till med bussen"
vi bah öhm okej..?
sen bah igen "lycka till med bussen"
sen när han kommer ut så visar han ebbas busskort och går iväg,
men sen ramlade han, hahahhaha så jävla kul vare.
vi satt där och asgarva!


bilder från imorse










Kommentarer
Postat av: ebbba

ÅÅÅH FAN VA SNYGGGGGGGGG!

rawwwwr (a)

2011-01-11 @ 17:36:08
URL: http://lederuud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0