om du var min, skulle jag aldrig släppa taget

nyss duschat, de va riktigt skönt faktist.
elller jag bada i badkaret, hahha va fuuuult de låter..
men a de gjorde jag, men inte så länge för pappsen skulle in efter mig :)
men nu ska jag gå ner & kolla om de finnns nånting jag kan äta,
elller har redan ätit så jag tar typ bara en macke elller nått,
imon slaggar ebbshit här, sen på tisdag blire kupooolen,
ska handla övermycket!
så efter kuplen skulle vi träffa oscar/oskar eller hur gan stavas.
och han är söt så de ska bliii kul och gott med fiiika ;d
hahha fast jag&ebba kommer ju inte våga fika när han är med (a)
men nu ringde ebbba på msn, haha vad vi nördar de ;d
men de är skit kul ;d
men ajaaaaaa
pusss på er som e söta ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0