enligt mig är det bästa som finns att vara barn

sitter och tänker på när man va liten, då allting va så lätt.
man kunde bli ledsen om man tex inte fick en glass.
de va liksom sånna småsaker man va ledsna över.
och jag får upp en massa minnen!
jag tyckte min familj va den bästa i hela världen,
kommer ihåg när min pappa satt med mig i soffan och
gedde mig veling och sedan somnade jag.
eller när jag&mamma låg ute på baksidan och solade i samma
solstol och sen badade vi.
och när jag låg och kolla på film med syster och sen somnade vi på
på soffan och sov där hela natten och mamms&pappa tog massa kort på oss.
aw!:')
vill bara göra om dom där åren, från dagis till typ 4an.
killar, kompisar, familjen, precis allting va så fkn bra!
gud vad jag saknar allt de ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0