vänskapen jag trodde skulle hålla längre än 1 och ett halft år..

du va nån jag verkligen litade på till 100%
den starka vänskapen vi hade,
vart har den tagit vägen?
vi sa att vi alltid skulle va bästavänner,
att vi alltid skulle finnas för varann..
allt vi gjorde, de va så sjukt kul.
du va en helt underbar person! :(
jag vet mycket väl att alla förändras,
men att just du skulle bli som du är va nått jag
aldrig trodde.
känner hur tårarna kommer fram när jag tänker på de.
kommer ihåg alla dagar som igår fast de gått mer än 1 år..
vill ha tillbaka den gammla du!
vill ha tillbaka dom där månaderna!
jag saknar dig rikitgt mycket,
älskar dig hjärtat!♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem trodde du att du skulle kunna hålla vänskapen längre med? ;*

2011-01-29 @ 13:48:54
Postat av: cecilia

vem då ? :)

2011-02-02 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0