var jag tvungen att bli så kär

hon som är sämst på att blogga!:)
hahha föörlåt! :(
men har inte haft tid idag.
skolan va rolig, robban&ebba gjorde sån kungarstil på mig.
hähäh ;dd
alltid lika kul när jag&ebba flummar (a)
sen vare hemkunskap, och de va kul jag&ebba fick va tillsammans! ;d
sen står vi och river lök och försöker gråta så är de en kille som
kollar på oss och typ ruskar på hvudet och ser fett förvånad ut men sen börja han asgarva.
jag och ebba med då ;)
sen missa jag fiittbussheltetet!-.-
så jag fick gå hem(yy
gissa om jag var arg! :(
sen vare träning,
och imon är de också träning, kuuul att typ p17 ska träna på samma plan-.-
puss

hann bara ta typ två kort imorse, såå aah dom blev ju inte sådör jätte
fina.. hahah ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0