vi sa "föralltid", nått jag kommer kämpa för!

hej, har en sån fkn huvudvärk justnu! :(
känner mig fett nere :(
uuusch vad allt kan va jobbigt ibland! :(
blev många :( där ;o
men aja.
skolan va väl sådär,
hahahha va så jävla kul på skridskorna,
alex stog i mål, så va hon blöt på byxorna då jag ville också blir de.
så jag bah satte mig på isen och gjorde mig blör och sen bah.
" alex, ser jag ut som en riktigt målvakt nu?"
och kände mig lite sådär cool.
hahha ;$
men aja, sen efter skolan gick jag&ellen å käka pizza
och sen stan, köpte strumpbyxor och hitta en bh jag ville ha så ska nog köpa den nån dag :)
sen tog vi bussen hem hit, så tog vi några kort,
men alla blev lite cpiga, men tänkte lägga ut några iallfall
pusss


















Sötnos!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar dig mest<333

2011-01-18 @ 21:46:07
Postat av: Elma:)

Jätte söta bilder:)

pusss♥

2011-01-19 @ 20:47:32
Postat av: Elma:)

Jätte söta bilder:)

pusss♥

2011-01-19 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0